środa, 11 lipca 2012

Technika Powerprint odsłona druga- zegar.

Jakie to jest dziwne uczucie,kiedy przychodzi Ona...
Wena.Bardzo lubię ten stan.Jest taki nie do określenia.
Dziś przyszła do mnie wierszem, a raczej trzema i do jednego z nich powstał zegar.
Kiedy do mnie przychodzi,jestem w innym wymiarze,a kiedy pracuję, cała jestem w tym co robię.
Chyba muszę mieć jakiś inny wyraz twarzy,bo"mąż" się wycofuje i czeka,aż zapytam ...co tam ...?
Czasem.Ona...Wena odpoczywa ode mnie,nie żebym narzekała,bo mogę robić co innego.
Czytam książki, a Ona niech ma, chwile wytchnienia ;)

Wiersz powstał do obrazu.Czasem tak mam ,że jakiś piękny obraz mnie "natycha",albo muzyka.
Połączyłam więc obraz,wiersz i zegar.
Zegar, zrobiony jest w technice Powerprint, 


Poniżej, zdjęcia podczas tworzenia.



                                  A tu oto, jest. Gotowy do przedstawienia.
                         Jedyny w swoim rodzaju Obraz/ Zegar 
                                z wierszem mojego autorstwa.

8 komentarzy :

  1. Od Jana(z maila) przesyła Ci link do bloga:

    Przepiękne połączenie słów ,postaci która powstaje z kamienia i czasu ,który mógłby trwać nieustannie. A najważniejsze ,że da się to czuć. Dziękuje Ci Ewuniu, że mogłam to zobaczyć i przeżyć miłą chwilę.Janka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Janeczko, za tego miłego maila, pozwoliłam sobie to wkleić w komentarzach.
    Chyba zrobię anonimowe wpisy,bo nie każdy ma konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany...ale fajny efekt:) przeslicznie to wyglada:)

    zapraszam na Konkus:)

    http://magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, Ewa, moje książki, to moje książki, ale Twoje dzieło jest prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzynko ajlowiju,Twoje książki:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Jeśli sobie życzysz,takie dzieło,rzeknij słówko.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieło przecudne,połączenie wiersza własnego autorstwa zegara,wszystko w przepięknej kolorystyce i ciekawej technice.Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń