czwartek, 28 listopada 2013

KONKURS "Anioł mojego miasta"

Konkurs adresowany jest do mieszkańców Gminy Miasto Brzeziny, którzy zechcą wykonać pracę plastyczną związaną z tematem przewodnim konkursu, którym są ANIOŁY – w szerokim rozumieniu, dotyczącym zarówno wiedzy jak i wyobrażenia, przeczucia „anioła” jako zjawiska, niedającego się do końca wyobrazić w ludzkim rozumowaniu.

Mieszkanką Brzezin jestem, jestem.
Anioły są mi bliskie, są.
Pracę plastyczną wykonałam, wykonałam. 
Co prawda dziergałam aniołka dzień przed ostatecznym terminem... 
ale ważne, że zrobiłam i zdążyłam na dodatek.
Przystępuję więc do konkursu. 


"Anioł mojego miasta"

Mój Anioł JAROMIR, 
którego imię oznacza 'niosący pokój' .




"Z Aniołami mi po drodze"

Przysiadł mi na ramieniu
Poczułam to niewygodą.
Usiadł i majtał nogami
Usiadł, przysiadł niepytany
A co mi tu Aniele
Na ramieniu siedzisz
Tak sobie – ot?
Czy życie moje śledzisz.
Na twym ramieniu siedzę
Moja duszko sobie
Bo mi po prostu
Dobrze tu
Przy Tobie.



                                                                       -Ewa V Maćkowiak-

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz