poniedziałek, 25 listopada 2013

Anioł ROSSA ... na postumencie.

Anioł ROSSA ... na postumencie.
To unikatowa rzeźba z tkanin wykonana techniką textile hadening.
 Do jej powstania wykorzystane są produkty najwyższej jakości. 
Oryginalna forma, monochromatyczna kolorystyka sprawia,
 że świetnie będzie się prezentowała w nowoczesnym wnętrzu.



W sobotę odwiedziłam Anię i trafiłam na czas w którym odbywały się warsztaty.
Tak mnie ta wizyta 'nakręciła', że wróciłam do domu i rozpoczęłam pracę.
Dawno nie pracowałam w tej technice. Ostatnio skupiłam się na innej stronie twórczości.
I po drodze tej twórczości pojawiła się też nowa technika decupage.
Gdybym miała wybrać jedną z technik...wygrywa bezkonkurencyjnie Powertex.
A poniżej mój anioł w trakcie pracy.
Pozostawiłam go do wyschnięcia, a tu w międzyczasie przyszła Wena na słowa. Wpadła i cześć.
Skoro przyszła słowem, zabrałam się do ich spisywania.
Anioł cierpliwie czeka, w całości będzie więc niebawem.
Cóż poczekał, aż do czwartku, ale za to jaki efektowny wyszedł. A raczej wyszła...

No i jest moja piękna anielica.





  

                                                                                                   A TU W DOBOROWYM TOWARZYSTWIE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz