poniedziałek, 4 czerwca 2012

Początki bywają trudne.

Witam.
Postanowiłam założyć ten blog [hmmm, ale głęboka myśl ;) ], 
ze względu na to, że po internecie "grasują trole" i nie mogę robić "anonimowych " wpisów, na blogu mojej ukochanej Pisarki Katarzyny Michalak.
Jak widać każdy powód jest dobry, aby to zrobić.
Znów muszę wstawić...hmmm, bo czy aby na pewno dobry? 
Właśnie się nad tym zastanawiam i chyba mi się styki palą i mózg grzeje (mmm, jest dobrze,tzn,że go mam) więc może się jednak martwić nie powinnam.Ło matulu,jak zwykle 10 wątków.
Wrócę więc do właściwego ...czy aby na pewno powód założenia bloga jest dobry, 
jakikolwiek powód (Katarzynko i tak Ciebie ubóstwiam).
Ślęczę nad tą skomplikowaną plątaninom ustawień, postów, linków i tych innych opcji do wypełnienia i mam takie dziwne(coraz silniejsze) uczucie, 
że się wieczorem zresetuje...setunią,(choć nie przepadam), jak słowo daje zrobię to.
Jak tylko zobaczę,że coś z moich wypoconych ,wyzgrzytanych zębiskami wysiłków widać na blogu...lecę.
A co będę popełniała na tym oto blogu.
A'no to, co znam,wciąż poznaję i praktykuję. 
To blog dla tych, którzy wędrują poszukując ścieżek poznania tego, czego w sobie jeszcze nie odkryli.
Ja jestem w procesie, czego i Wam życzę w myśl...
 Słów, które są dla mnie ważne:
...Policzona jest każda chwila naszego życia,
niech Ci nie ucieknie żadna z nich wędrowcze...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz