sobota, 6 października 2012

3 x P, czyli przepiękne,październikowe,popołudnie.

Spędziłam dziś przepiękne,ciepłe, październikowe popołudnie.W przepysznym towarzystwie.
Jako wierna czytelniczka książek Katarzyny Michalak, nie mogłam przecież przegapić takiej okazji, jak spotkanie z samą autorką,, które odbyło się w empiku w Manufakturze- o nie.
KATARZYNA MICHALAK
Wspaniała autorka bestsellerowych powieści, serdeczna, ciepła osoba od której emanuje bardzo pozytywna energia.Dziękuję Kasiu za te miłe chwile.[no bo,że za Ciebie dziękuję, to już wiesz:D ]
Kiedy przeczytałam  pierwszą książkę Kasi,najzwyczajniej dałam się zaczarować i przepadłam.
Niestety, muszę ostrzec,że książki Kasi są wciągające.
Zaczęłam tym swoim zachwytem "zarażać". I właśnie dziś z jedną zarażoną,pozytywnie zakręconą na to spotkanie przybyłam. 



Po spotkaniu autorka, podpisywała czytelniczkom,czyli fankom :) książki.
Ponieważ wszystkie książki są mi bliskie, a którąś musiałam wybrać, zabrałam ze sobą "Sekretnik".
Ten, który podpowiada - jak drimować, 
czyli jak marzyć skutecznie,czyli jak marzenia wprowadzać w życie.


A po części oficjalnej,spotkanie z wielbicielkami i blogerkami :)


Ilonka,fanka Katarzynkowego pisania.Zarażona,pozytywnie zakręcona.
Dziękuję Ilonko:)


Każdy,kto czyta książki i ma swojego ulubionego autora, chyba się domyśla,jakie to cudne uczucie być tak blisko.


Kasiuniu, dziękuję.Po prostu.














16 komentarzy :

  1. Rzeczywiście było fantastycznie ;) A już pogawędka przy kawie / herbacie to jak spełnienie marzeń. Jeśli można poproszę o zdjęcie "grupowe" :D
    elima@poczta.fm

    A bloga dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elimko, zdjęcie grupowe,wyślę jak tylko do mnie dotrze.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Faktycznie świetnie było, bardzo miło było mi poznać wszystkie fanki blogerki :) Mam nadzieję, że kiedyś to powtórzymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.nitka.Ja też liczę na to,że nasz ukochana autorka,nas jeszcze odwiedzi.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ja też od razu poproszę o wszelkie zdjęcia ze spotkania! Było super :)

    W razie czego piszcie do mnie, to podeślę swoje fotki :)

    wawrzyniak.angelika@gmail.com

    Dziękuję, Dziewczyny, za wspólnie spędzony czas,
    Angie Wu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie super.nie mogło być inaczej.Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  4. Tak, to było niesamowite popołudnie i wieczór. W doborowym towarzystwie. Cudna atmosfera dzięki Kasi Michalak i wszystkim przybyłym. A z Tobą moja kochana Ewciu, wiesz że zawsze i wszędzie mi dobrze. Mordka mi się śmiała do późnej nocy :DDDD. Dziękuję za tę sobotę z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ja miałam zakwasy od uśmiechu :D
      Całus.

      Usuń
  5. Żałuję, ze nie mogłam przyjsć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetapzn.Kasia książek nam nie żałuje,pisze i pisze,co daj boziu.
      Miejmy nadzieję,że z związku z tym będzie jeszcze spotkanie w Łodzi.

      Usuń
  6. Ale Wam zazdroszczę Dziewczyny! Musiało być rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było rewelacyjnie.Ale nie tracimy nadziei, na jeszcze.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. To było super popołudnie w doborowym towarzystwie:)- raz Kasi, dwa świetnych dziewczyn.
    Sam mniód.
    Dziękuję wszystkim za adresy mailowe i mam nadzieję do zobaczenia.
    jak wszyscy czekam na zdjęcia.Skrobnę maila wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń