wtorek, 30 kwietnia 2013

„Opowiedz mi prawdę”

Iyeoka - Simply Falling (Official Video)

Czasami, kiedy słucham muzyki, która sięga moich najgłębszych zakamarków, 
płyną do mnie słowa.

"Opowiedz mi prawdę "

Opowiedz mi o wszystkim,
o wszystkim mi opowiedz.
Wysłucham wszystkiego,
wszystkiego o tobie .

Niczego nie kryj, niczego nie pomiń.
Choćby ze słów twych bił pożogi ogień.
Ogień, co wypala wszystko na swej drodze .
Bo tylko prawdę,
tylko prawdę uniosę.

Opowiedz mi o wszystkim,
o wszystkim mi opowiedz.
Wysłucham wszystkiego,
wszystkiego o sobie .

Niczego nie kryj, niczego nie pomiń.
Choćby ze słów twych wylała się fala,
tak wielkiej powodzi, co zagasi płomień
rodzącej się we mnie miłości.
Bo tylko prawdę,
tylko prawdę uniosę.

Opowiedz mi o wszystkim,
o wszystkim mi opowiedz.
Wysłucham wszystkiego,
wszystkiego o mnie i o tobie .

Niczego nie kryj, niczego nie pomiń.
Choćby ze słów twoich wyleciała strzała,
co w sercu ranę krwawiąca zostawi,
tnąc jak miecza ciosem.
Bo tylko prawdę,
tylko prawdę uniosę.

Opowiedz mi o wszystkim,
o wszystkim mi opowiedz.
Wysłucham wszystkiego,
wszystkiego o mnie i o tobie .
                                                  
                                                               Ewa V Maćkowiak.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz